Minnesota drengetur 2008

4 drengerøve - 12 dage i Minnesota, her er lidt stemningsbilleder, så vi måske kan skille dagene ad når vi er kommet hjem...

flyver med Continental Air kl 0905 fra CPH, lige som sidst, denne gang var flyet så bare forsinket 5 timer pga uvejr i NewYork ! !
Continental var dog så large, at vi fik en morgenmadsbillet på 75 kr... problemet er så bare at en bolle med ost og marmelade + en kaffe koster 90,- !
oven i hatten, kan man så ikke købe øl i toldfrishoppen når man flyver med Continental... og en ½ fadbamse koster 55 kr...
uhhh det var 8 lange timer, vi var jo kommet kl 06. som flyselskabet anbefaler!

godt at der var smuglerøl i Graff's håndbagage, som vi jo var nød til at destruere inden vi gik ind i afgangshallen

problemet inde i afgangshallen med væske, løste vi ved at få et par der skulle til Paris, til at købe en 6-pack til os...næsten som at være 16 år igen :-)

Som man kan se her fra flyet, er det jo en Minnesotakur vi er på.... salat salat og atter salat !

Lander i NewYork, og venter 20 min på at komme til gaten, drengene var tosset...
vi var blevet ombooket til et fly kl 20:00 mod Minneapolis istedet for kl. 13:55, og pga. alle de fly der var forsinket fra tidligere,
ventede vi på 17 fly der skulle lette, og ankom først til Minneapolis 22:50 lokal tid, 7 timer senere end planlagt !
det var nu over 24 timer siden vi mødtes i lufthavnen, så vi var ikke så kæphøje mere, men Carsten mix'ede lige en GinTonic til os

og  vi holdt os vågne ca 3 min, på vej ned til Michael... Stakkels Knud, han skulle køre og vi snorkede højere en radioen kunne overdøve!

Torsdag var HOTROD POWERTOUR2008 forbi Rochester, og det måtte vi jo ned og se, ca 4300 biler er tilmeldt turen, så der var rigeligt fyldt med biler
så efter morgenmad og en lille tur i poolen tog vi derned lige efter en hurtig pølse fra grillen..

Knud kender en del af dem der udstillede dernede, og vi fik lige en rundvisning i en ret fed mobilhomebus:

da vi kom hjem, havnede vi igen i baren... men altså kun for at checke mails...og senere var der bøffer på grillen, uhmmm det var godt

Fredag morgen ringede klokken kl 6 og kl 7 og igen kl 8...og vi kunne lige forberede det sidste til festen imorgen (lørdag), men vi huskede også at teste Poolen
Telt var allerede klar da vi ankom, så det var jo nemt, vi skulle bare arrangere borde og Stole..Grisen er på plads

Inden vi tog til Fredags cruising i Stewardville, besøgte vi en SpeedShop i Racine

Knud tester klokken

Madtid igen

Lørdag ved 11-tiden kom det første øl

Curt (bartenderen fra Green Mill) løb rundt og servicerede os konstant ..(her er han ved at køre grønne på lager)

festen forløb perfekt, vejret var super, og poolen var fyldt med gæster hele tiden..Festen blev skudt igang kl 14:00 præcist:
  40 sek filmklip på 70 mb!->

tivoligadets bliver brugt flittigt, gæt hvem der vandt i bokseringen..og taberen røg i vandskabet!